wtorek, 20 lutego 2018

#6 i #7

Wybaczcie że wczoraj nie pojawił się post ale po prostu nie miałem nawet kilku minut żeby go napisać.

Dzisiaj cały dzień byłem śpiący bo miałem tyle nauki że poszedłem spać dopiero o 2 w nocy. Nie myślałem że w klasie maturalnej będzie aż taka masakra z nauką, a zostało jeszcze ponad 70 dni!

Poznałem dzisiaj termin matur ustnych oraz z którym nauczycielem będę je miał i powiem wam że lepiej nie mogłem trafić :P Poza tym koleżanka mi dzisiaj powiedziała że chyba schudłem więc to naprawdę dało mi kopa żeby się nie poddawać, skoro po 7 dniach już widać jakieś efekty.

Jutro ważenie więc dowiem się ile już schudłem. Moim marzeniem jest żeby pojawiło się 67, ale zobaczymy jak będzie ;)

Wczorajszy bilans:

630/700 kcal

Dzisiejszy bilans:

-kanapka z szynką bez masła - 105 kcal
-warzywa na patelnię - 99 kcal
-2 kawałki suchego chleba - 140 kcal
-pomidor - 50 kcal
-pomarańcza - 95 kcal
-kiwi - 40 kcal
-jogurt - 175 kcal

razem: 704/700 kcal

Trzymajcie się!

5 komentarzy:

  1. Nie przeginaj z uczeniem po nocach, bo Ci się organizm przestawi i potem nie będziesz umiał zasnąć :D No, maturalna to nie przelewki, szczególnie jak zewsząd straszą tymi "strasznie trudnymi maturami" :D

    Gratuluje szczęścia co do wyboru nauczyciela do komisji! I oo, ja też dzisiaj usłyszałam komentarz, "że coś mi buzia zmalała na tym detoksie", to serio daje kopa :D

    Jest super, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może spróbuj jakiegoś planu nauki? Wtedy nie będziesz siedział do 2 w nocy :).
    Gratuluję nauczyciela i tego, że zauważyli, iż schudłeś!
    Świetny bilans. Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dopiero w 1 klasie technikum ale staram się mieć dobre oceny więc wiem co masz na myśli mówiąc o nauce...powodzenia! A co do diety to masz śliczne bilanse :3 W ogóle bardzo się cieszę że jesteś w tym środowisku, jesteś sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny! Tylko pamiętaj żeby nie przekładać odchudzania nad naukę w szczególności przed maturą!!! Jak będziesz potrzebował energii to jedz, by jednak dobrze się uczyć a nie ledwo ledwo! Matura jest ważna!!!
    Super bilanse!! I fajnie że już ktoś zauważył :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś dla mnie mega motywacją, tak jak pisały dziewczyny- sympatyczny. Taki nasz rodzynek.

    OdpowiedzUsuń