środa, 14 lutego 2018

#1 Powroty

A więc nic się nie zmieniło. Nawet już nie wiem który raz wracam do tego. Jest źle, bardzo źle. Wydaje mi się że pomimo tego, że ważę o 2 kg mniej niż 3 miesiące temu to mam więcej tkanki tłuszczowej.

W międzyczasie próbowałem wrócić do Any ale bez pisania bloga. Chciałem schudnąć przed studniówką żeby nie wyglądać w garniturze jak baleron. Dwa tygodnie przed studniówką zacząłem jeść ok.700 kcal dziennie. I pomimo tego że 2 dni przed studniówką miałem napad to udało mi się schudnąć 3 kg. Oczywiście później waga wróciła bo znów zacząłem się obżerać.

Ale wróciłem. Tym razem mam zamiar udowodnić każdemu że potrafię i schudnę. Mój cel to 57 kg do matury. Planowane dzienne bilanse ok. 700 kcal.  Aktualna waga: 70,6 kg

Dzisiejszy bilans:

-3 banany + kanapka z szynką bez masła + mały kawałek awokado
razem 515/700 kcal

Matura za 78 dni więc trzymajcie kciuki za mnie!


1 komentarz:

  1. Cześć :) Do matury dużo czasu, na pewno schudniesz :D Uważaj na siebie! 3mam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń