piątek, 16 lutego 2018

#3 Nudny dzień

Dzisiejszy dzień był mega nudny. W szkole co chwile patrzyłem na zegarek bo lekcje mi się strasznie dłużyły, a gdy wróciłem do domu to nawet nie wiem kiedy minęło mi to popołudnie. Ostatnio wieczorami myślę sobie o jedzeniu na które mam ochotę. Dzisiaj bym sobie zjadł żelki XD

Mam nadzieję że rano będę mógł sobie pospać bo jestem zmęczony po całym tygodniu chodzenia do szkoły. Jutro też mam zamiar się zważyć, żeby zobaczyć czy waga się zmieniła.

Bilans:
-kanapka z szynką bez masła - 105 kcal
-2 kabanosy - 154 kcal
-2 pierogi - 90 kcal
-zupa pieczarkowa - 250 kcal
-1/3 pomelo - 80 kcal

razem: 679/700 kcal

Chciałbym Wam podziękować za komentarze które zawsze poprawiają mi humor i dzięki nim wiem, że warto pisać tego bloga bo ktoś czyta moje wypociny ♥ btw. podawajcie linki do swoich blogów!

1 komentarz:

  1. Tak to jest, w szkole czas leci jakby ktoś go zatrzymał, a popołudniu mija po prostu piorunem XD
    I co, wyspałeś się?
    U mnie wieczorem jest zawsze najgorzej, wtedy mi się włącza apetyt i mam zachcianki na słodkie/słone i inne gunwa :D
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń